środa, 30 maja 2012

Rozdział 2

 Spojrzałam na niego zaskoczona i uśmiechnęłam się delikatnie. Chłopak widząc mój uśmiech jeszcze bardziej się wyszczerzył.
― Nie ― powiedziałam do niego po polsku i odeszłam kilka kroków bliżej walizek.
Chłopaka zrobił zdziwioną minę, na widok której bardzo, ale to bardzo chciało mi się śmiać, ale powstrzymałam się od tego. Nieznajomy chciał chyba coś powiedzieć, bo otworzył już usta, ale usłyszałam wołanie „Ania!” bardzo dobrze znanego mi głosu i odwróciłam się w jego stronę. Piotr podszedł do mnie i czule pocałował. Następnie wziął trzy walizki, a ja dwie pozostałe, które można było ciągnąć na kółkach, inaczej Piotr nie pozwoliłby mi ich nieść… Kontem oka zobaczyłam dziwną minę nieznajomego słysząc, jak rozmawiamy w nieznanym mu języku. Nie zwracając już na niego uwagi wyszłam z Piotrem z lotniska, żeby złapać jakąś taksówkę.  Po pół godzinnej jeździe byliśmy na miejscu. taksówka zatrzymała się przed dużym apartamentowcem w bogatej dzielnicy. Zdziwiłam się na to, bo nie sądziłam, że o „takie” mieszkanie chodzi… Piotr widząc moją zdziwioną minę uśmiechnął się do mnie zachęcająco i pociągnął w stronę wejścia. Po chwili byliśmy już na 13 piętrze, na którym to mieściło się nasze nowe mieszkanie. Gdy tam weszłam opadła mi szczęka. Wielki salon urządzony był w nowoczesnym stylu, w szaro-białych kolorach. Był on także połączony z ogromną kuchnią po lewej stronie. Po prawej natomiast znajdowała się sypialnia, która urządzona była w kolorach czerwieni i purpury. Na środku niej znajdowało się ogromna łóżko, a po  prawej garderoba, tuż obok której było wejście do łazienki z wielką wanną i prysznicem. Wszystko było cudowne. Aż nie wierzyłam, że Piotr dostał tak dużo. Ale byłam szczęśliwa i dumna z niego.
Rozłożyliśmy walizki w sypialni i zaczęliśmy się rozpakowywać. Szło nam dość sprawnie. Podeszłam w końcu do ostatniej mojej walizki i otworzyłam ją. Momentalnie doznałam szoku!
― To nie jest moja walizka! ― krzyknęłam.
Znajdowały się w niej męskie rzeczy typu koszuli, spodnie, bielizna… A moich rzeczy nie było! Piotra podszedł i zajrzał do walizki, a następnie sprawdził, czy nie ma na niej adresu właściciela, tak jak na mojej. Niestety nie było go. Piotr powiedział, że pojedzie na lotnisko oddać walizkę i dowiedzieć się czegoś o mojej, a następnie wpadnie do firmy, żeby zameldować przyjazd. Gdy tylko wyszedł zaczęłam porządkować resztę naszych rzeczy, a gdy skończyłam wyszłam poszukać jakiegoś sklepu. Na szczęście niedaleko był supermarket, więc kupiłam w nim kilka rzeczy i wróciłam robić obiad. Chciałam zrobić tym Piotrowi niespodziankę. I udało mi się! Gdy wrócił chwilę po 18:00 był mile zaskoczony posiłkiem, który przygotowałam. Wszystko szybko pochłonął, a następnie usiadł na kanapie i włączył telewizor. Dołączyłam do niego i wtuliłam się w jego bok. Zaczęłam rozmyślać, jak potoczy się nasze życie tutaj? Jak się okazało pierwszy dzień mijał nam bardzo dobrze, pomijając fakt zgubionej walizki… Nie przejmowałam się tym zbytnio, bo to tylko walizka. Ale nie czułam się też komfortowo z tym, że jakiś chłopak będzie przeglądał moją bieliznę i rzeczy osobiste, które były w tej walizce. Hmm… Ciekawe kiedy ja odzyskam? O ile w ogóle ją odzyskam… Może to jakiś psychol i nie odda mi moich rzeczy… Lepiej żebym o tym nie myślała. O mój Boże! Przecież ta osoba będzie miała nasz adres! Zawsze pisałam adres na walizkach w przypadku takiej sytuacji, ale teraz zastanawiałam się, czy to był dobry pomysł…
Przestałam jednak o tym myśleć, bo moją głowę zajęło coś zupełnie innego… Poczułam muśnięcia ust na moim ramieniu i szyi… Piotr delikatnie odgarnął moje niesforna włosy przechodząc do zgłębienia pod szczęką. Odchyliłam nieznacznie głowę do tyłu, uśmiechając się do niego. Piotr ułożył mnie na kanapie i powrócił do pieszczot. Ściągnął ze mnie koszulkę i zaczął całować po dekolcie, schodząc coraz niżej. Po chwili pozbawił mnie spodni i zaniósł do sypialni, delikatnie kładąc mnie na łóżku. Nachylił się nade mną i zaczął całować opierając się na łokciach. Popchnęłam go i przekręciłam siadając na nim. Zaczęłam rozpinać jego koszulę, całując nagi tors. Odrzuciłam koszulę na bok i zajęłam się spodniami. Nie zajęło mi to dużo czasu. Gdy był w samych bokserkach, opinających jego męskość, omiotłam go wzrokiem, uśmiechając się prowokująco. Piotr podniósł się i wpił w moje usta, całując je łapczywie. Czułam pod sobą, delikatnie poruszającego się członka. Wiedziałam, że jest już gotowy. Ja też byłam. Nie chciałam dłużej czekać. Wstałam, zdjęłam z siebie bieliznę i podeszłam do Piotra zmysłowym ruchem, na co chłopak przyglądał się z wielką satysfakcją. Położyłam swoje dłonie na jego klatce i popchnęłam go. Złapałam za jego bokserki i zdjęłam je. Ponownie usiadłam na nim i poruszałam biodrami, ocierając się o jego męskość. Chciałam się z nim jeszcze trochę pobawić… Zauważyłam na jego twarzy grymas rozkoszy i zadziorny uśmiech, który uwielbiałam. Postanowiłam więcej już go nie męczyć, bo sama dłużej nie wytrzymałabym. Załapałam jego męskość, która lekko przechylała się w lewą stronę i wyprostowałam, wkładając ja w siebie. Znowu zaczęłam poruszać biodrami, tym razem znacznie mocniej. Czułam jak jeszcze bardziej nabrzmiewa we mnie i doprowadza mnie do zachwytu. W pewnym momencie Piotr położył mnie na plecach i zaczął poruszać się we mnie coraz szybciej. Sprawiało mi to wielką przyjemność, a po jego twarzy wnioskowałam, że przeżywa dokładnie to samo. Po chwili zauważyłam jak przymyka oczy, co oznaczało, że dochodził… Wiedziałam o tym, bo zawsze tak robił. Założyłam nogi na jego barki, a on pochylił się jeszcze bardziej i przyśpieszył. Była to jego ulubiona pozycja, dlatego zawsze nią kończyliśmy. Poczułam ogromny przypływ ciepła i rozkoszy, której nie da się opisać słowami. Po chwili Piotr opadł koło mnie i próbował złapać oddech. Mi też ciężko to przychodziło. Wtuliłam się w niego, całując jego klatkę i kładąc w to miejsce moja głowę. Chłopak objął mnie, dotykając dłońmi mojej nagiej skóry. Leżeliśmy tak w milczeniu przez chwilę, uspokajając nasze oddechy i przyśpieszone bicia serca.
― To najważniejsze, czyli łóżko mamy już rozdziewiczone… ― powiedział Piotr uśmiechając się, a następnie dodał. ― Czas też na resztę…
Podniosłam się na łokciu i spojrzałam wyzywająco na Piotra z uśmiechem, a następnie zaczęłam go namiętnie całować. Robiliśmy to prawie przez całą noc, zaliczając salon, kuchnie, łazienkę, a nawet garderobę… Dopiero gdzieś koło 3:00 nad ranem opadliśmy na łóżko wtuleni w siebie i zasnęliśmy.
Rano o godzinie 8:30 obudziłam się, o dziwo wyspana. Spojrzałam na Piotra, który spał sobie smacznie w najlepsze. Chwilę tak na niego popatrzałam, a następnie wyjęłam małe piórko z poduszki i zaczęłam łaskotać Go nim. Widziałam jak na początku kręcił nosem przez sen i nawet podniósł rękę, aż w końcu otworzył oczy i spojrzał na mnie. Widząc, że mam w ręku narzędzie zbrodni, przewrócił mnie i zaczął gilgotać i całować… Śmiałam się niemiłosiernie i prosiłam, żeby przestał, ale nic to nie dało. Przerwał dopiero, gdy usłyszeliśmy dzwonek do drzwi. Oboje zerknęliśmy na zegarek. Była 9:05. Kto to mógł być?
― Otworzysz? ― zapytał Piotr robiąc maślane oczka. ― Ja jestem nieubrany… ― dodał po chwili i odkrył kołdrę ukazując mi się w stroju Adama.
― A ja to niby jestem ubrana? ― zapytałam unosząc brew.
Chłopak podniósł swoją koszulę, która leżała koło łóżka, po jego stronie i wręczył mi ją. Złapałam ją i ubrałam się. Była na mnie o wiele za duża, przez co wyglądałam w niej, jak  w sukience… Piotr spojrzał na mnie i powiedział:
― Ślicznie w niej wyglądasz.
Wystawiłam mu język i wyszłam z sypialni krzycząc na odchodne:
― Robisz mi za to śniadanie!
― No, niech Ci będzie… ― odkrzyknął.
Zaczęłam się śmiać podchodząc do drzwi i otwierając je. Gdy tylko je uchyliłam, z mojej twarzy zniknął uśmiech, ale za to pojawił się on na twarzy osoby, która stała naprzeciwko mnie…

___________________________
Jest i kolejny rozdział ;)
Mam nadzieję, ze się spodoba ;P
Bardzo mi też zależy na Waszych opiniach (tych krytycznych też jeśli ktoś takie ma) ;*
Czekam na nie z niecierpliwością ;D
Kocham WAS ;****


11 komentarzy:

  1. nawet nie masz pojęcia, jak pocieszył mnie w ten fatalny dzień twój rozdział... gdy tylko przyszłam ze szkoły, dałam upust emocjom, i tak ryczę od jakiegoś czasu...i teraz też, zdałam sobie z kilku rzeczy sprawę... ale to nieważne.
    świetny rozdział, domyślam się, kto to będzie ;) xd
    szybko next ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmmmm dziękuję że dodałaś taki cudowny rozdział ;)
    Jesteś kochana , gdyż kończysz w tak niesamowitym i magicznym momencie , ale ja zaczekam!!!!! jestem cierpliwa i będę myśleć kto to taki :) , ale błagam tak na serio na kolanach
    pisz szybko next!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny rozdział kochana! :D
    Taki erotyczny ,a zarazem romantyczny.
    Chyba domyślam się kto mógł zapukać do drwzi... :D
    Pisz szybko next'a! :)
    Weny kochana! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochanie my też cię kochamy, ale nie katuj nas tak i dodaj nowy.!!
    Błagam :)
    Rozdział rewelacyjny :D
    Weny :*

    P.S. Zapraszam do mnie :

    http://the-whole-life-of-the-insane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w tym opowiadaniu :* :)
    Czekam z niecierpliwością na następny rozdział !
    Życzę dużo weny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. why god why???!?!?!?!?!
    w takim momencie??
    zabijasz mnie...
    ale przeżyje XD
    przepiękny ;)
    te niegrzeczne emocje.... :D:D
    oj Ty Diabełku mój kochany:*:*:*
    Jak Ty to robisz, że każdy kolejny Twój rozdział podoba mi się coraz bardziej???
    no JAK?
    Są takie ciekawe, wciągające, że chce się je czytać i czytać i czytać...
    ehh muszę czekać na next..
    ale muszę dać radę, bo nie mogę się doczekać kogo ona tam zobaczyła, mam pewne podejrzenia, ale nie będę krakać ;**
    Kocham Cię Diabełku Ty mój niegrzeczny :*****

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnę, piękne kocham cię ! ;* ale jak można przerywać w takim momencie !!!!! zamorduję cię za to !

    OdpowiedzUsuń
  8. Niechby tylko ktoś miał jakieś złe zdanie na ten temat to umarł w butach, ze tak powiem! xd Rozdział fantastyczny! Szczerze? To warto było od wczoraj czekać na ten zacny rozdzialik, naprawdę! :D Dom rozdziewiczony, to najważniejsze! xd Kocham Twoje opowiadanie, a rozdziały są coraz lepsze! Moja kochana jesteś najlepsza! Perfect! :D Ty to masz talent! Byś się podzieliła, a nie wszystko wzięłaś! xd Albo nie dziel się, bo jakbym ci miała zabrać twój talent i potem go nie wykorzystała to wolę ci go nie zabierać, bo ty to robisz najlepiej! :D Przepraszam, ze dzisiaj tak krótko, ale po prostu nie mam słów, aby opisać jak bardzo podoba mi się ten rozdział! Powiem, ze jest Genialny! :* Kocham Cię misiaczku i mam nadzieję, ze szybko dodasz następny, równie fantastyczny rozdział! <3 :*******************************

    OdpowiedzUsuń
  9. zajebiscie ;)
    i moge sie zalozyc , ze za drzwiami jest ten chlopak z lotniska (czyli wedlug mnie Nathan xx)
    weny bbe ;***

    OdpowiedzUsuń
  10. hm...same dobre opinie ale ode mnie niestety taka średnia...to jest opowiadanie o The Wanted?...więc moim zdaniem(bez obrazy)mogłaś się obejść bez takiego dokładnego opisu nocy z Piotrem..sorry za tą opinię ale czekam jestem fanką The Wanted i czytam opowiadanie właśnie o nich a nie o jakimś Piotrze....jeszcze raz sora za tego koma ...ale takie jest moje zdanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się nie obrażam, a wręcz liczę na takie opinie bo sprawią że moje opowiadanie może będzie lepsze...
      Tak to jest opowiadanie o The Wanted ;D Ale jakieś wprowadzenie musi być, żeby później historia się jakoś toczyła, a nie będę przecież skakała po łebkach z opisami... Skoro się za to wzięłam to chcę to co jest w miarę ważne opisać tak jak trzeba... Bo gdybym od razu zaczęła od The Wanted to nie było by wiadomo skąd to się wszystko wzięło ;)
      Dziękuję za szczerą opinię i liczę na więcej takich :) bo motywują mnie do wzięcia się za siebie i poprawienia niedociągnięć, których niestety jest sporo

      Usuń