wtorek, 22 maja 2012

Bohaterowie


                Ania - dziewiętnastolatka, która przyjaźń traktuje bardzo poważnie. Łatwo nawiązuje nowe znajomości, ale ma ograniczone zaufanie. tylko nieliczni mogą zaliczyć się do grona jej przyjaciół, czy też raczej dobry znajomych. Uwielbia wszelkiego rodzaju sport oraz taniec, choć nie uprawia żadnej z tych dyscyplin "zawodowo". Ania ma chłopaka, Piotra, który jest od niej starszy (ma 22 lata), a którego bardzo kocha i ufa mu w stu procentach.


                Nathan Sykes 

Tom Parker
Max George

Jay McGuiness
Siva Kaneswaran


                Oraz epizodycznie:
                Michelle - dziewczyna Maxa

                Kelsey - dziewczyna Toma

                Nareesha - dziewczyna Sivy

                Piotr - chłopak Ani

                _______________________________________________

                Witajcie ponownie moje Kochane ;*****
                Powracam do Was z nowym opowiadaniem i mam nadzieję, że Wam się ono spodoba i będziecie wyrażały swoje bardzo ważne dla mnie opinie ;) Te dobre i te złe ;P Bo oczekuję na waszą zacną ocenę czy też krytykę, którą przyjmę motywująco, więc nie bójcie się wyrażać tego co myślicie ;D

                Prolog pojawi się jeszcze dziś lub jutro ;P To zależy jak się wyrobie bo nie mam na nic czasu ;(

                Tak więc jeszcze raz witam Was i mam nadzieję, że będzie dobrze ;*****

                Kocham Was ;*****

4 komentarze:

  1. doczekałam się to już sukces!!
    Kochana pisz szybko ;***

    OdpowiedzUsuń
  2. mam pytanko, mianowicie: jak mogę się z Tobą skontaktowac oprócz Twojego bloga? ;)

    OdpowiedzUsuń